SOULCALIBUR VI - DLC12: Character Creation Set E
Celebrate 20 years of SOULCALIBUR with an all new Character Creation set! - DLC Introduction - Additional items for use in Character Creation (42 in total) These items include the following: - Crossover items from TEKKEN 7 (10 total) - Items brought back from SOULCALIBUR: Lost Swords (10 total) - Items for regular characters (3 total) - Extra/special items (6 total) - Other Character Creation items (11 total) - New voices for custom male and female characters (1 each)