Songs of Rats
We are rats circling the ruins of great civilizations. All we have are our songs and the dream that they will not fade away too soon. Songs of Rats is a dark indie RPG inspired by choose-your-own-adventure books. Create your hero, enter the ever-changing maze, fight for survival, and uncover hidden mysteries. Choose your path wisely, upgrade your gear, find companions, and discover the truth behind the reality that surrounds you. The Wreckage is an ever-changing labyrinth. Those who live here stick to their burrows, settlements, and hideouts. But there are madmen who abandon safety to venture into the unknown. Madmen like you. Songs of Rats is a roguelike RPG in which you will delve into a mysterious Wreckland filled with secrets of long-gone civilizations. - Develop your character and gather a team - Face the changing world and its challenges - Discover the dark secrets of fallen civilizations - Face strange, human and inhuman enemies - SURVIVE! - Pet your faithful dog!