SokoWinter
SokoWinter is a puzzle game with slippery floors. You will have the opportunity to get to know one of the curious hobbies of four stylish penguins: pushing large ice cubes. Why do they like this activity so much? Well, that we don't know, as our knowledge of penguins is limited...