Snooker 19
Snooker 19 - The official video game of World Snooker. THE BIGGEST STARS IN WORLD SNOOKER Play in every officially licensed tournament as any of the top 128 players in the world including: Mark Selby, Ronnie O’Sullivan, Ding Junhui and legends of the sport like Ken Doherty and Jimmy White. UNPRECEDENTED REALISM This is the most authentic simulation of the sport ever created, with TV-style presentation and commentary, true-to-life physics and advanced artificial intelligence. BECOME A LEGEND Make history and break records as you assume the career of your favourite snooker pro, or start a brand new journey fresh from the Q-School academy. ONLINE & OFFLINE MULTIPLAYER Choose from a full suite of offline and online modes, from quick play online match-making to global online tournaments that link in real-time with the live World Snooker calendar. Plus fully customised matches of full snooker, 6-red and Shoot Out for both online and offline competition.