Smalland 2: Lost Realms
Taking place ages before the events of the first game, Smalland 2: The Lost Realms brings you back down to size and into an expanded world filled with mythical creatures that are attuned to the natural elements. A world before the Giants colonized it, where you’ll discover new lands and cultures to help the Smallfolk thrive. The elders foresee a tragic omen that will devastate the lands – can you prevent catastrophe from happening? Key Features Explore Mysterious Lands Traverse a wonderous world filled with peril, mystery, and magic, where you will discover an array of lost realms, each with their own unique cultures and resources. Survive Together Play alongside friends with support for up to 10 in multiplayer. Explore together, fight together, build together and survive as a team. Form Companionships As marvelous and dangerous as the world is, you are not alone. Tame nature by forming a party of creatures that can use their distinctive abilities to help you in your journey. Bond and take care of these animals and they will take care of you. Connect with Others Discover and bond with the world’s inhabitants to gain access to new resources, technologies and arcane secrets. Build & Link the Lands Scavenge or refine resources to build outposts throughout the world and establish trade routes between the various lands. Craft Powerful Items Collect and craft armor and equipment to survive the perilous world. Glide through the skies, traverse the branches, navigate the waters and more.