Sky of Destruction
Before starting a mission, select a combination of three types of aircraft in your fleet, which will help you during the mission. Your goal is to destroy the enemy aircraft carrier or buildings, breaking through the enemy air armada. If your plane was hit, it’s not the end of the game, the extermination of the enemy will not stop. Just keep your aircraft carrier safe. Upgrade your aircraft's many parameters with a large selection of items that you will receive upon successful completion of missions. Each aircraft has its own inventory of an individual shape, so place items as efficiently as possible. Enjoy the juicy explosions of enemy buildings and their physical destruction!