SiNKR 2
SiNKR 2 is a minimalist puzzler evolved from the award winning SiNKR. There is just you, hooks, pucks, and various contraptions. SiNKR 2 employs familiar contraptions (square and round holes, kickers, and portals) in new layouts, e.g. spirals; linear and rotational symmetry. Subtle differences within level themes drive different solutions to superficially similar scenarios.