Seven Days Until Morning
Seven centuries in the future, humanity is collapsing. In an attempt to spare yourself the same fate as the rest of the system, you flee to the furthest away place you can feasibly survive: Pluto. Survive the downfall of humanity in a centuries old survival bunker, or at least the first week. You crash land on Pluto, it's the furthest away place you could reach that was apart of the CCOT's emergency shelter program. It had been centuries since it was last used, which has left it needing maintenance. Ride out the Plutonian night while hiding from the end. In Seven Days Until Morning you spend 7 days on the isolated dwarf planet Pluto. Throughout the week you need to ensure your survival by keeping the lights on, preventing nuclear catastrophe, and observing the remnants of humanity. Every day getting closer to seeing the morning once more? Discover the mysteries of the dwarf planet, humanity, and more...