Seduce Me - The Complete Story
After inheriting your wealthy grandfather’s estate, you arrive to see an incredible surprise. Five injured, yet very handsome men appear on the lobby floor. They eventually awaken and make it known that they were attacked by a group of dangerous 'misfits' and ran to find shelter, passing out as soon as they entered your home. You find out that they are incubi –demons. Out of sympathy, you offer your home as refuge for a while in exchange for minor servitude (it is a big house, after all). They happily agree. What will happen as the incubi get comfy? Why exactly did they come the human world? Are you sure that you truly want them gone? "Seduce Me - The Complete Story" is a bundle that includes "Seduce Me The Otome", "Seduce Me 2: The Demon War". They are both dating sims with 13 mini-episodes, and both have Audio Otome CDs as well as a basic compendium for lore comprehension! Features * Visual novel dating simulation * Date 5 seductive incubi * Beautiful bishounen anime / manga art * Voice acting * Original music soundtrack * "Seduce Me - The Complete Story" is bundle of "Seduce Me The Otome", "Seduce Me 2: The Demon War", 13 mini-episodes, and both Audio Otome CDs.