Season Four Plunder Pass
Purchase a Sea of Thieves Plunder Pass and unlock the ability to earn extra Seasonal rewards as your Renown increases! Score emotes, premium cosmetics and brand new Pirate Emporium stock before other players while you rack up Renown on the seas. Season Four's Plunder Pass offers items from the autumnal Jack O' Looter ship set, a matching Costume and a full selection of weapons - all of which are new to the seas, not even the Emporium has them in stock yet!