Scholar Adventure: Mystery of Silence
William is a young writer in search of his first literary success. He travels to a distant abbey, shrouded in a vow of silence. Among thick stone walls and unspoken secrets, William slowly immerses himself into the life of the abbey and its silent inhabitants. What begins as a search for inspiration soon turns mysterious, leading William to uncover not just a story to tell, but a secret that was never meant to be discovered. Scholar Adventure: Mystery of Silence is a classic 90s-style point & click adventure featuring dark, detailed pixel art, environmental puzzles, and a deep narrative with touches of black humor. Explore the abbey, solve mysteries using the items you find along the way, and uncover the secrets hidden within its silent walls.