Rumbleverse Network Test
Drop in and throw down in a brand-new 40-player Brawler Royale! Build your unique fighter. Get shot out of a cannon into Grapital City. Upgrade your moves, climb the tallest skyscrapers to pick a fight, and knock out your fellow rumblers to become Champion! Check in-game or at Rumbleverse.com for the latest on server availability. Your next chance to visit Grapital City is fast approaching! Pre-load and be ready to play.