Robozarro
2D physics mayhem! Robozarro is a physics-based 2D action game where robots B0-3 and 0-Ramatron embark on an epic quest through the outskirts, underbelly and rooftops of Mech Angeles to uncover the mystery surrounding the disappearance of Dr. Zarro.