Robots at Midnight
Robots at Midnight is a retro-futuristic Action RPG set on the planet Yob, a world left in ruins and haunted by the machines once built to serve it. After twenty years in cryo-sleep, Zoe wakes to find a world she barely recognizes. To survive and to save what’s left, she must track down her missing father, lost during the cataclysmic event known only as The Blackout. Along the way, she’ll take on gangs of corrupted robots, confront towering bosses, and uncover long-buried truths about Yob. Just be home before midnight. [Combat with Fluid Movement] The MITT is a powerful piece of old-world tech made for Space exploration, now repurposed for survival. Launch off enemies, soar through the air, and smash through bots with momentum-based combat that keeps you constantly moving. Whether in battle or traversal, fast, fluid movement is your greatest weapon. Find your rhythm. Sharpen your skills. Discover what you’re really made of. [Choose Your Challenge] Whether you’re new to action RPGs or a seasoned fighter, Robots at Midnight adapts to your playstyle. Hero Mode offers a more forgiving, story-driven experience, while Master Mode pushes your reflexes and tactics to the edge with high-stakes combat. Whichever path you choose, prepare for a fight. [Explore and Uncover Hidden Lore] Waking up on a ruined planet isn’t the hard part, figuring out what happened is. Step into Zoe’s sneakers and investigate the mystery behind Yob’s downfall. Discover lost technologies, unravel the threads of the past, and determine your place in a future that moved on without you.