Rising Dusk
Enter the world of Rising Dusk. A land permanently in the hours of twilight and inhabited by an assortment of ghouls. Take control of Tamako, a young girl trapped in the realm of the Yokai. Can you navigate this perilous land and reach the strange new mountain on the horizon? The only way forward may be to avoid every coin in this puzzling 2D platformer.