Ricky Recharge
Ricky wakes up all alone in a robot apocalypse. Little did they know that this was exactly what he had been waiting for! - Try to achieve the highest score while staying alive as long as possible! - Synchronise your gun polarity with the robots to score maximum points! - Keep recharging your gun, and use your hard earned coins to upgrade your abilities!