Retro Action 6-Pack Vol 2
Six incredible retro action platform games together in one bundle! Both 8-bit and 16-bit styled platformers included. Volume 2! Moon Raider A half-alien princess must save her dying mother, the former queen of the moon. Supports 2-player co-op! D.U.M.B.E.R. DUCKS The D.U.M.B. ducks are back for an Emergency Rescue! Carry up to 4 guns and you rescue your fellow fowl! Cave Looters Chill co-op cowboy adventure. Find treasure left behind by bandits and other explorers. Up to 2 players! M.A.U.S Mechanized Assault Unit 19: A quick, sci-fi adventure inspired by classic 16-bit and 8-bit retro platform games. Guts 'n Grunts Jr. Play a missing classic from the genesis of the 16-bit era. Roll like a hedgehog! Shoot like a soldier! Guts 'n Grunts Sr. 16-bits of speed and shooting! Roll, shoot, survive!