Red Rope: Don't Fall Behind +
Red Rope: Don’t Fall Behind is an arduous challenge, a cathartic ritual that only the most valiant players will be able to carry out, be they fearless lonely travellers or couples with a strong elective affinity. Explore the Labyrinth, get acquainted with its bizarre inhabitants, its secrets and its rules. Face enemies, traps, puzzles and ferocious bosses. To escape the Labyrinth you will have but one weapon: the rope that binds you together.