Raptor Evolution
Take control of a mighty dinosaur in a post-apocalyptic world on a quest to recover its stolen eggs. Smash through environments, gather resources, and hunt grotesque human-mutants to evolve and grow stronger. Use what you collect to rebuild bridges, restore paths and push deeper into a world filled with danger and mystery. Explore vast landscapes, uncover hidden secrets and face terrifying bosses standing between you and your lost brood. Features: - Break everything: destroy environments and leave nothing standing - Use advanced technology: encounter futuristic machines that will aid your survival - Engage in fierce battles: hunt down mutants and monstrous creatures - Meet various enemies: take on diverse foes with unique behaviors - Lead your warriors: command other beasts and dominate the wasteland - Evolve to become a super beast: grow stronger with every challenge you overcome! Will you survive and recover your eggs?