Railbreak: Arcade Onslaught Collection
Pull up a chair and blast the undead and dinos across Railbreak, an on-rails survival horror nightmare and four other terrifying adventures! Includes Outbreak: Shades of Horror Chromatic Split, Dinobreak, Outbreak: The Fedora Files What Lydia Knows, and the original 2D Outbreak!