Raging Bytes Demo (Event Version)
A police officer, Ben, awakens in hospital after an accident to find the city overrun by zombies! What in the world is going on here? Can the government be relied on? Do any other survivors remain? Ben stumbles upon a doctor named Barbra while struggling through zombie-infested streets. Together, they make their way to Ben's police station, but only more horror awaits them. Can you survive the raging b“y”tes of the zombies? Planned by Jiro Ishii, and developed by Hit-Point, Raging Bytes offers a story-driven plot akin to zombie movies, a bite of horror without excessive gore, attractive characters filled with drama, turn-based battles with strategic depth and diverse scavenging locations. Rise above the undead, shape destinies, and embrace a thrilling adventure!