Punch Monkey Revenge
They took his toy. They took the wrong monkey. It was supposed to be the first day of school. A new backpack. A peanut butter sandwich. And the only thing that mattered in the world — Mr. Banana, the stuffed best friend who'd been by his side since forever. Then the bullies grabbed him. PUNCH MONKEY REVENGE is a stylish, slow-motion action adventure where one determined little primate sets out to rescue his favorite toy from the toughest kids in school. Inspired by the cinematic action of classic movies — but served up with cartoon flair, comedy chaos, and absolutely no chill. Slow down time mid-air to dodge, dive, and pull off the perfect comeback move. Chain together fast combos with punches, kicks, spins, and tumbles. Pick up everything from slingshots and banana guns to lunch trays and dodgeballs as you bounce through every classroom, hallway, and playground in search of Mr. Banana. Every move is a stunt. Every fight is a story. Every hallway leads closer to home. Punch Monkey is coming for his toy!