Punch Club 2: Complete Edition
Introducing the Punch Club 2: Complete Edition, your ultimate ticket to the ring! This bundle includes: Punch Club 2: Fast Forward Train, fight, and lead your fighter to championship glory in this sequel to the beloved fighter management simulator. Customize combat styles, manage routines, and watch as your fighter rises to the top with your guidance. Punch Club 2: Iron Fist DLC Unveil a new storyline, league, skills, and tech tree in Iron Fist. Command a workshop, train your robot, and steer it towards victory in the Robot League. Discover the secrets of the Secret Robo Society, uncover the AI's true agenda, and thwart a looming catastrophe to save humanity. Don your gloves, brace for epic showdowns, and dive into the action-packed world of Punch Club 2 with this definitive edition!