PUCKOFF: RELOADED
PUCKOFF: RELOADED is the latest, and greatest, version of the (in)famous game, PUCKOFF, previously available only for personal computers. Enter the world of no-rules hockey as a total newbie and work on your skills and attitude to meet with the mythical terrorizer, Dominator. Build your team of has-beens and legends while learning different playstyles to defeat a plethora of colorful characters around the globe. Team up with the ever cheerful Sarah, the best beer-league goalie Eddie, and the ever grumpy seen-it-all Coach. So grab you skates and PUCK OFF!