DYNASTY WARRIORS: ORIGINS Demo
In this demo version of "DYNASTY WARRIORS: ORIGINS," you can experience a new side of the "Battle of Sishui Gate," with battles against large forces and powerful enemies like Lu Bu on exhilarating battlefields. Enjoy the most evolved form of combat in battles of 1 vs. 1,000. Note: - The difficulty level and other settings can be adjusted. - Some elements of the demo version may differ from the final game. - Please see the official site for details. About the Final Product: Become immersed in exhilarating battles as a nameless hero in the Three Kingdoms. Traverse tension-filled battlefields where you clash against massive armies stretching as far as the eye can see. How will you handle the onslaught of enemies? Your military prowess will serve you well as you fight in tandem with your allies in tactical battles unique to the "DYNASTY WARRIORS" franchise and experience the most exhilarating action in the series' history!