Predecessor
BECOME PARAGON Play Your Way With more than 40 powerful Heroes to choose from, each with unique and devastating abilities such as shooting through walls, turning invisibile and raining down rockets from above, there's more than one way to take down your opponents! Hit your lane and push the enemy objective, taking down towers as you battle to destroy their core all while protecting your own. Predecessor plays like a traditional three lane MOBA, but with genre-redefining elements such as an immersive third-person perspective, high quality graphics and game-changing map verticality. Join 2,000,000 players on the battlefield today! You're not alone in the fight - team up with up to 4 allies and lay waste to your opponents by working together to secure objectives, control your lane and engage in epic team fights! Earn gold and experience to buy items to truly customise your playstyle, level up your abilities and deliver devastating ultimates! Skill Up and Show Off! Whether you're a grizzled veteran or a MOBA newcomer, Predecessor gives you the tools to succeed. New to MOBAs? Take on roles that feel familiar such as Support or Jungler, or pick Heroes that let you focus on your favourite playstyle, such as a gunslinging sharpshooter or a sword-swinging, shield-wielding knight! Got some expertise to flaunt? Lead your team from the front, squeezing every drop of power out of your Hero and taking your allies to a surefire victory! Start your Legacy Today! Predecessor redefines the modern MOBA experience, combining unique characters and abilities with breathtaking third-person graphics and verticality. Best of all, it's completely free to play! Jump into the action now and see why more than 2,000,000 players love Predecessor. Predecessor contains optional in-game purchases (including random items).