PowerBots Builders
Design, create, and decorate your very own space station. (Base... The final frontier!) Play through on-planet missions, featuring challenging levels and boss fights, to collect power-ups and materials for your space station. Speak with interactive NPCs who teach you how to build, train you in combat, and offer decorations for your personalized base. Up to four players can join the fun in co-op or vs. mode.