Pirates and Aztecs.
🆓 Play for FREE up to Level 7! Enjoy the first levels of Pirates and Aztecs at no cost. If the adventure hooks you, you can unlock the full game with a single in-app purchase. No ads. No interruptions. ⚔️ Embark on a legendary quest In Pirates and Aztecs (Piratas y Aztecas) you are Lorencillo, a pirate determined to find the greatest treasure of all time: Moctezuma’s lost treasure. But beware… fierce Aztec warriors will stand in your way! 🎮 Classic arcade action with a modern twist Break blocks, defeat enemies, catch bonuses, and dodge penalties in this fast-paced, skill-based adventure. Do you have what it takes to conquer the Aztecs and claim the legendary treasure? 🏴☠️ Pirates and Aztecs brings back the spirit of old-school arcade games with a fresh, fun experience. Join the pirate journey and prove your reflexes!