Ping Pong Up
Feel the tension of the big match breaking through the screen. In Ping Pong Up, your reflexes and precision will be the key to success. Play face to face with up to 4 friends or against the AI. What is your longest ping pong streak? Prove it with “Challenge” mode and reach Number 1 on the online ranking. But careful with the bonuses that will appear! Some will help you improve your score but others could end your game. Features: - Easy to play, hard to master. - 2 or 4 player Vs-mode. - Challenge mode with bonuses. - Game mode against the AI. - Online ranking.