Pier Solar and the Great Architects
Pier Solar is an RPG that tells the story of Hoston, a young botanist who is on a quest to save his father from a mysterious illness. Along with his two best friends Alina and Edessot, the three friends embark on a quest seeking a rare herb to cure the illness of Hoston's father. Little do they know, it is the beginning of a winding journey that unravels his father's past and the mystery of Pier Solar and the Great Architects.