PGA TOUR 2K25
Pre-order PGA TOUR 2K25 Standard Edition and receive the Extra Butter x adidas Pack, which includes actor, “pretty great golfer,” and now playable character Chris McDonald. Included are three stylish cosmetics—hat, jacket and shoes.* Plus, with your pre-order, you’ll also get PGA TOUR 2K23 Standard Edition (digital) to play while you wait!** REAL FEEL New EvoSwing mechanics bring new shot types, ball flights, roll physics, and visual improvements. MAJOR TOURNAMENTS HAVE ARRIVED U.S. Open Championship, The Open Championship, and PGA Championship make their 2K debut. MyCAREER AND MyPLAYER, YOUR WAY Be your authentic self in the most immersive MyCAREER and diverse MyPLAYER experiences ever. SEASONS—BACK AND BETTER THAN EVER Power increases for equipment progression, Ranked leaderboard resets, regular content updates + more. Progress at your own pace—play through past Seasons even when a new one is live. GRAB A CLUB, GRAB A FRIEND Multiplayer match types include Stroke Play, Match Play, Scramble, and tournaments. Challenge friends cross-platform. UNLEASH YOUR INNER COURSE ARCHITECT Craft your dream course with new objects, cameras + more in Course Designer. Reserve your tee time now. *Pre-order bonus offer available through 27 February 2025. Pre-order PGA TOUR 2K25 Standard Edition and receive the Extra Butter x adidas Pack. Terms apply. **Pre-order PGA TOUR 2K25 through 27 February 2025 and receive a digital copy of PGA TOUR 2K23 Standard Edition for the same platform. Digital copy of PGA TOUR 2K23 will be automatically entitled and available to download within 24 hours following pre-order. PGA TOUR 2K23 must be downloaded to the platform account used to pre-order PGA TOUR 2K25 and is non-transferable. Offer not available to platform accounts that already own PGA TOUR 2K23 on the same platform. Canceled pre-orders will result in removal of digital copy of PGA TOUR 2K23 from platform account. Terms apply. Certain features of the game, including the in-game store, may not be accessible by child accounts. A child means players under the age of 13, unless local laws specify differently.