Pet Shop Simulator
Run a pet shop In Pet Shop Simulator your main task will be to run a pet shop. Your duties will include not only finding wonderful new homes for the animals, but also ensuring that they have a wonderful and prosperous life. Therefore, supply your store with the right stock so that when you give your pet away it's provided with the right accessories. Make your customers' dreams come true All sorts of customers will come to your pet shop, including the elderly, parents with children or students. Each of them will have specific preferences regarding the pet they want to surround with their care and love. Your role will be to make their dreams come true and find them a perfect pet. Make sure you have the right accessories for your pets Choosing the right pets for your clients is not all you need to spend time on. It is equally important to provide each pet with the appropriate food, equipment, and accessories that they will take with them. You have to make sure that you choose the right cage size for your pets, the best possible food and brushes for combing fur. Don't forget about toys and treats! Every little detail will affect the well-being of the pet. Manage and take care of your pet shop As the owner of a pet shop, one of the challenges that await you in the game will be the proper management of the entire shop. Check the assortment of stores, make orders, import specialised equipment at the request of your customers. Proper management of your business will bring you many benefits and also allow you to find a perfect home for your pets. Develop your pet business Manage and develop your pet shop, expanding its space, possibilities and assortment. Take care of your customers and their opinions, buy new properties nearby and grow your business!