Pedra Crystal Caves
Pedra Crystal Caves is a 'just one more go' puzzle platformer challenging you to rewire your brain when navigating each level searching for the key tiles that open the exit door. Inspired by retro classics Boulderdash, Spindizzy and Bounder, twist your Pedra block around the levels to gain temporary upgrades while avoiding the Meanies who are out to destroy you. Power up your Pedra block even more by finding Crystals in your battle against the Meanies, gravity and yourself! Take on the challenge of completing each cave as a solo player or split-screen local co-op for a Battle Royale experience. Twist your brain today!