Panic Porcupine
Help Panic blast through over 50 stages of topsy-turvy, spike-laced, slime-drenched, buzzsaw-filled deathtraps in this mashup of precision platforming and high speed gameplay Prepare to be challenged! Panic Porcupine combines loop-de-loop momentum platforming action with wall to wall obstacles for an edge of your seat adventure like no other! Sharpen your skills on 50 sawblade packed stages as you rescue the chickabirbs from the evil Dr. Proventriculus. Track down the hidden eggs if you're a completionist or replay stages to tighten your speedrun times!