Power of Ten
A single starfighter trying to save as many civilians as possible before they are overrun by a destructive armada. You'll need to gather new weapons, upgrade your ship, find resources, trade with other ships and more to overcome the challenge before you. Each run is a uniquely created journey where you'll utilize your flight skills and strategy you've built over many runs to crush the challenges ahead.