Die for the Economy!
Die for the Economy! is a love letter to 80s maze-based arcade games. In this game, you make your way through a maze trying to avoid robots, destroy security servers, and escape. Armed with your trusty blaster (the P-45) you'll need to blast the evil robot managers and avoid electrified walls. There are three different game modes in Die for the Economy! those are; 1. Escape the Maze - destroy security servers to restart the teleporter at the start of the level, and get out of there! 2. Arcade - a faster paced mode for score chasing. 3. Classic - this mode is similar to the 80s classic arcade game. No power-ups, no pickups, just pure robot blasting, maze running and high score chasing! If you run away from the robots, leaving any of them still functional inside a room, they WILL taunt you for it. Because they're mean. Are you ready to Die for the Economy? Let's go to work.