Unsolved Case: Above the Law CE Xbox
Nothing brings people together as well as a common grief... or crime! A powerful villain has no fear of the law. After the high-profile murder of the mayor, it becomes clear that anyone could be a target. Do not let him escape justice! To track down this criminal, you’ll need to dive into the murky depths of the underworld. The first step is going undercover and bluffing your way into a private billiards club… that’s where damning, crucial evidence lays! But if only an investigation could be so simple... To make matters even more complicated, your new partner is too young and immature to understand how dangerous the game you’re involved in is… And not only him, but you also must understand that sometimes even justice goes over to the dark side. Can you defeat the bad guys together with your scattered allies, or at least... stay alive? There are tons of new cases to tackle in this installment of the Unsolved Case series. Track down evidence, speak to suspects, crack complex puzzles, and make choices that determine the outcomes… for better or for worse!