Valthirian Arc: Hero School Story 2
Not all heroes are born, many are forged by the finest Hero School – yours. Build and manage your very own hero academy within this simulation-RPG genre blend! Nurture a unique, ever-growing roster of students and fight in strategic turn-based-combat as you experience a narrative spanning over ten years. A STORY SPANNING TEN YEARS Uncover the truth behind an ancient dragon awakening to wreak havoc across the world of Valthiria. Can you revive the academy and unite kingdoms to rid the world of evil? YOU’RE IN CONTROL: CREATE & MANAGE YOUR OWN HERO SCHOOL CURATE A CURRICULUM FOR YOUR STUDENTS Allocate students time across multiple different classes to shape them into heroes. Your leadership in the classroom will influence how students behave on quests! PLAN, FORECAST, EXECUTE, IN STRATEGIC TURN-BASED COMBAT Select your party for each quest and take your students out for in-field experience as you fight Valthiria’s monsters in turn-based-combat. ALL WORK, NO PLAY? The students can’t always be studying or getting in-field experience, right? Take part in swimming, fishing, eating and snowman building competition across the seasons!