I Did Not Buy This Ticket
Weep for the dead! In this short psychological horror story, play as a professional mourner travelling between funerals. Ride a nightmarish bus whose destination depends on how you choose to face your traumas. Candelaria travels from one funeral to the next, weeping for the departed she has never met in life, going on long night treks that keep her insomnia at bay. When she comes across a bus ticket she did not buy to the mysterious Eigengrau Line, she is forced to confront traumas from the past and define a new course for her life.