Beautiful Sakura: Running Club
Beautiful Sakure: Running Club is a continuation of Kaito's journey, where he embarks on a new hobby. This visual novel delves into themes of love, friendship, and self-discovery. Kaito's new passion for running leads him to join a local running club, where he reunites with familiar faces from his past and meets intriguing new characters. As he navigates the challenges of training and competition, Kaito finds himself caught up in another adventure, balancing the complexities of old friendships with the excitement of new connections. Players will once again step into Kaito's shoes, guiding him through the ups and downs of his new life, where every run brings him closer to understanding himself and those around him.