Atama
Use psychic powers in Atama to see through the eyes of your pursuers to avoid detection as you investigate a cursed rural Japanese village. You can't fight back; you must rely only on your abilities and your wits to avoid your enemies. Atama is a stealth horror game set in an isolated Japanese village. Full of devilish puzzles and sinister creatures, with a gameplay focus on seeing through the eyes of enemies, Atama aims to deliver a fresh experience to the genre. Kaede's family had always told her stories about eccentric Aunt Noriko, but she's a superstitious old woman, living so far outside of the city. She has no phone, no Internet... Kaede only knew her via infrequent letters... until they stopped coming. Distant relatives drift apart all the time, but the last letter was different: Desperate ravings about "your birthright" and "the family curse". What did any of it mean? Kaede decides to hop the next train out to Kisaragi. To Aunt Noriko. To a nightmare she never saw coming.