Outbreak Narrative Collection
Experience two narrative-focused hardcore survival horror adventures as Lydia and Gwen fight for their lives trapped in the undead apocalypse. Search for clues, solve puzzles, manage your inventory and linked storage caches and fight off the undead. In Outbreak: The Nightmare Chronicles, experience Lydia's fight for survival as the city burns and the countryside is engulfed by the epidemic. Monstrous beasts and disfigured remnants roam freely with their numbers increasing rapidly. Scattered and separated from her fellow survivors, Lydia fled into a large manor estate to escape the relentless horde. Her only goal now is survival. Explore the manor, locate supplies and find a way to wake from this nightmare. But somehow... she knows her fate is already sealed. This title features fixed-camera classic survival horror. In Outbreak: Lost Hope, experience a mother's desperate search for her daughter in the midst of a nation-wide epidemic. This story follows Gwen just after her harrowing escape from an urban center during the outbreak. A terrible accident causes her to get separated from her daughter Hope and she has to fight the undead to survive... and save her daughter. This title features classic over-the-shoulder survival horror. Will Lydia and Gwen survive the nightmare?