Outbreak: Lydia Daniels Collection
Something is rotten in the city of Cypress Ridge. Experience the pre-and-post undead apocalypse as Lydia attempts to avert an undead epidemic while searching for your lost partner in the first-ever visual novel in the Outbreak universe. But there's no stopping this inevitable epidemic, so once the dead rise shoot your way out arcade-style in Railbreak, a loving homage to 90's classic on-rails lightgun shooters with a procedurally generated and gory twist. This collection includes two full games - Outbreak: The Fedora Files What Lydia Knows and Railbreak.