Oriental Bundle
Do you have the courage to travel to mysterious Tibet? Will you face the dangers lurking in Shangri-La to save your family beyond the world's end? Or do you want to explore ancient Persia, meet magical creatures and save the country from a plague? You can do both and even more with games included in our Oriental Bundle!