OMORI
Explore a strange world full of colorful friends and foes. Navigate through the vibrant and the mundane in order to uncover a forgotten past. When the time comes, the path you’ve chosen will determine your fate... and perhaps the fate of others as well. MATURE CONTENT DESCRIPTION The developers describe the content like this: This game contains depictions of depression, anxiety, and suicide, and may not be suitable for all audiences. It also contains bright flashing imagery that may cause discomfort and/or seizures for those with photosensitive epilepsy. Viewer discretion is advised.