Olija
Olija is a game about Faraday's quest, a man shipwrecked then trapped in the mysterious country of Terraphage. Armed with a legendary harpoon, he and other castaways try to leave this hostile country to return to their homelands. Through adventurous exploration, narration and razor sharp combat, the player will discover a strange world and its inhabitants, including Olija, an enigmatic lady that Faraday finds himself bound to over time. Inspired by swashbuckling tales and cinematic adventure games, Olija is a story about facing the unknown in adversity.