Ninja Master Toru
An evil curse that transforms the dead into living corpses was cast upon the land. The only way to stop the entire nation from crumbling to the undead is defeating the Kind of Undead, but entire armies of soldiers were annihilated and transformed into zombies. Only the master of steath, Ninja Master Toru, can infiltrate into the enemy territory and claim the leader's head! Ninja Master Toru is a retro action platformer, with a charming art ressembling the game boy era. Control Toru and defeat all enemies on each level, but watch out as you have a limited number of shuriken! The main goal is to defeat every single undead from a distance, without being noticed. Can a lone ninja save the nation from impending doom?