Nightmares from the Deep Collection
Delve into the extraordinary pirate trilogy! Step into the shoes of fearless Caribbean museum custodian Sarah Black and begin a series of the biggest adventures of your life! Save your daughter from the clutches of the undead Captain Remington, rescue the inhabitants of Kingsmouth from a terrible fishy curse, and find a way to break a dark pact, beating the Sea Devil himself at his own game.