Necromunda: Underhive Wars - Gold Edition
The Necromunda: Underhive Wars Gold Edition includes the base game, the Van Saar gang DLC, and the Cawdor gang DLC. Necromunda: Underhive Wars Deep below the hive cities of Necromunda, lead, customize and grow your gang in the twisted tunnels of the dystopian Underhive. Face rival gangs in solo or 4-way online tactical gunfights, for power, wealth, survival, and honor. The sneaky Escher, brutal Goliaths, and gun-toting Orlocks await your command. Van Saar gang DLC Bring order to the Underhive with Necromunda's technological powerhouse - the Van Saar's high-tech suits, extreme discipline, deployable turrets and incredible firepower make them a true force to contend with. Cawdor gang DLC Scavenge your most 'blessed' relics and make war on those that would resist the Cult of the Redemption’s fanatical and forceful illumination. Fight to the last breath and beyond with your unending faith in the true way, making you invulnerable to wounds that would take other gangers down.