NBA 2K19 + NBA 2K Playgrounds 2 Bundle
NOTE: All multiplayer servers for NBA 2K19 will be shutdown as of 12/31/2020. After that time, all game functions requiring online servers will no longer function. Get the ultimate basketball experience with the NBA 2K19 + NBA 2K Playgrounds 2 Bundle! This bundle includes: NBA 2K19 NBA 2K Playgrounds 2 35,000 VC for NBA 2K19 NBA 2K Playgrounds 2 MVP Pack – 7,500 VC NBA 2K19 NBA 2K celebrates 20 years of redefining what sports gaming can be, from best in class graphics & gameplay to groundbreaking game modes and an immersive open-world “Neighborhood.” NBA 2K19 continues to push limits as it brings gaming one step closer to real-life basketball excitement and culture. NBA 2K PLAYGROUNDS 2 NBA arcade action is back with NBA 2K Playgrounds 2! The sequel to the original smash hit takes street balling to the next level with a massive roster of current and retired NBA players, improved online matchmaking with dedicated servers, four-player online matches, three-point contests, new playgrounds, custom matches, and more! Pick your team, get ready to jam, and Ball Without Limits!